söndag 7 oktober 2012

Vinterförvar, höst och skogen

Vilket fint höstväder vi har haft både igår och idag. Hoppas alla har passat på att njuta i helgen. Det har vi.
På fredag blev det som sagt tex-mex mat och bastu. Skönt att avsluta arbetsveckan på det sättet. Igår hade Malin frissa och då passade vi på att strosa omkring i stan lite och sen ta lyxkaffe med kottekaka hos svärmor och svärfar.


Idag har vi hunnit med en kortare skogspromenix med Råddis och Gixer (naturligtvis, han är alltid med...) och herr Trassel har kört motorcyklarna till verkstan på vinterförvar. Man måste passa på när det är fint väder och framförallt torrt på vägarna.


Min hoj på väg... (dålig kvalite beror på att det är fullt zoomat och fotat från bilen då jag körde...)


Min svarta pärla i gott förvar.... 


...och herr Trassels bling-bling monster.

Ifall ni undrar hur jag kan blogga när vi inte har nåt internet...? Jo, det är så att jag kom upp till verkstan för att söka hem herr T (han kom ju hit med motorcykel) och då passar jag naturligtvis på att utnyttja den snabba och BRA internetuppkopplingen de har här... Så det är bara till låns så länge vi är här. Men förhoppningsvis har vi en lika bra hemma på onsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar