fredag 5 oktober 2012

Fredagsmyys

Fredag.

Har planer för ikväll. Vill ha god mat (nääe?), lite vin... Kanske bada lite bastu. Ja, jag vill mysa med familjen. 

Till mat blir det nån slags tacogratäng och sallad. Mums.

bild från pirkka.fi

Armen är fortfarande sjuk, äter ganska starka värkmediciner (som jag fått av pappa...) men det vill liksom ändå inte hjälpa. Så jag får hålla lite "sjukledigt" från nagelfixet. Tyvärr.

Och så har vi inget internet hemma. DET ÄR JOBBIGT. Inget nät alls. Fyy och usch. Det blir installerat 10.10. Hoppas jag. Så har dom lovat i alla fall. Så det blir en datorfri helg med andra ord. Det betyder ju också inga uppdateringar av mej på bloggen...

MEN, jag har tatueringstiden bokad. :o) Det blir nästa fredag. Alltså om en vecka. Ujujuj, spännande.

Lite inspiration...? :D

bildkälla okänd, google?

Med detta önskar jag alla ett riktigt mysigt veckoslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar