torsdag 11 oktober 2012

Be beautiful...

Fick min lilla beställning från Sleek MakeUp idag. Jag hade beställt en BB Cream (= färgad dagcreme med en massa fina och vårdande egenskaper) för hela 10,99€ och en gel-eyeliner för 7,00€. Frakten var 2,63€ så inte illa, eller hur?
Oj vad jag blev nöjd med cremen. Den är faktiskt täckande, känns inte så fet och nyansen var rätt. Alltid lite risk när man beställer utan att testa först. Måste naturligtvis testa ordentligt innan jag uttalar mej mer om dern men första känslan var att den verkar bra.

 

En rejäl tub på 50ml, inte 30ml som de brukar vara. Så mera innehåll för mindre peng. Om man jämför med Garniers, Maybellines eller Loreals motsvarande alltså...

 

Gel-eyelinern är i en fin liten frostad glasburk. Känns lyxig och fin. Den pyttelilla penseln är ju bara skit men jag har ju ordentliga eyeliner penslar så det spelar ingen roll. Sa jag att den är waterproof? Det är ju great när hösten och regnet är här och som sedan byts ut mot snöyra eller slask...
 
 

 Imorron är det en SPÄNNANDE DAG. Jag skall både fixa frillan OCH  börja på den fina tatueringen på armen. Huuuu. Vi börjar med rosorna och någon av dem måste bli färgad också. Det är ju det färggranna jag vill ha och då bara MÅSTE det vara färg efter första sittningen. Inte kan jag vänta i typ en månad till på det... Även om det skulle vara fråga om att en liten blå eller röd ros har fått färg. Barnsligt, jag veet...

Ska försöka få upp nån stackars bild åt er, men tror tyvärr att det inte lyckas under helgen. 
FÖR ATT VI INTE ÄNNU HAR NÅGOT INTERNET.
Det skulle ju installeras igår (10.10) men dom har så bråttom att det skjuts upp till MÅNDAG. Grrr...

MEN. Jag försöker. Mitt bästa. Att inte. Bli galen.

Vi hörs! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar