fredag 12 oktober 2012

Todays the day...

Ojojojoj... Idag gäller det. Exakt om en timme och femton minuter. Då börjar Minea picka in min stora tatuering på armen. Ni ska få se hur det går till och hur det ser ut osv i nästa vecka när jag (förhoppningsvis) kan blogga hemifrån. Tänker försöka filam OCH fota lite medan hon jobbar...

Så här ser min tatuering ut på armen nu (=UÄK):


Försmak på vad som komma skall:



Håret fixade fina Lindah på nolltid, blev inte ens "övertid" för mej på jobbet för att hon var sååå snabb. Tackar massor för det! =) Och snyggt blev det som alltid.

En liten mellanrapport gällande Sleek MakeUps BB-Cream - verkar lovande. Sminkade mej i morse ca klockan halv åtta, har pudrat mej en gång sen dess och den ser ok ut ännu. Mera täckande är den än de vi hittar i de lokala butikerna och håller minst lika bra. Nu är ju läget det att jag är megaflottig i ansiktet, och det har jag lärt mej leva med. Det finns väl ingen produkt som håller sej felfri hela dagen på en sån här flottig hy, åtmiståne väntar jag mej inte det. Jag gillar denna, så det var inget miss-köp i alla fall. So I´m happy.

Huh. En kopp kaffe till, lite jobb ännu och sen kan helgen börja. Skönt. Och än en gång: spännande.

Ha det bra så hörs vi igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar