tisdag 9 oktober 2012

Coola grejer

Jag gör inte reklam för denna web-shop men jag vill ändå visa några häftiga grejer de har. Med dessa skulle man kunna pigga upp vardagen en hel del. :o)

 Kaffet skulle man kunna dricka från dessa. Herr T skulle kunna ha vapenmuggen eller objektivet och jag (naturligtvis, daaa...) diamantring-muggen...

 

 


 Tekannan kunde man hålla varm på en sån här "campfire" grej...



Och för att det roliga inte skulle ta slut i köket kunde man chockbehandla familjen med en ny badrumsmatta och en ny handhandduk...



Till iPhonen finns ju också en massa roliga grejer, den jag skulle vilja ha är ett silikonfodral som ser ut som en gammal kassett. Det är ju inte nån ny grej, men rolig ändå tycker jag. :o)

 

Ikväll skall vi på utvärderingssamtal till skolan. Det skall bli riktigt intressant. Jag har ett par grejer som jag vill ta upp med "fröken". Annars går ju Malins skolgång som en dans. Jag skrattade till igår när hon berättade att hon hade allt rätt i religionsförhöret. Min första tanke var nämligen att nåja, det är väl självis? Hon har ju alltid allt rätt... Tabellförhör, mattaprov, NK-prov osv. Förutom i diktamen/rättskrivning. DET har hon lite svårt med... Men man kan inte vara bra på allt. Inte i allafall bäst... ;o)

Nej, nu blir det en lunch bestående av ungslax och ungsrotfrukter med koskenlaskijaost... mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar