måndag 15 oktober 2012

Fredagen

Bzzzzzzz.... bzzz...

Här tatueras det för fullt. För min del hade hon fått göra fast hela armen klar men jag fattar ju att då det är fredagkväll på en helt normal vecka blir man kanske (?) trött vid åtta - nie tiden på kvällen och vill sluta... 

Såsom armen kändes (spänd och öm) på lördagmorgonen så var jag ganska glad att vi inte fixade till mera. I etapper blir nog riktigt bra det. :o)


 Bättre bilder än så här visar jag inte nu eftersom The Tattoo Master M inte vill att jag visar upp halvfärdiga jobb. Och det fattar jag ju. Vill bara visa lite... ;o) Jag tycker att det blir helt supersnyggt och är helt meganöjd. Den gamla tatueringen ska råddas in på nåt sätt så den inte syns så bra sen mera när det är klart. Hur så vet vi inte riktigt ännu men det kommer ska ni få se. Och så ska det ju komma en massa smått och gott till. 

Här är konturerna och sedan de blåa rosorna färgade. Nästa gång ska de röda få färg och bladen blir gröna. Tror att det dessutom kommer en mindre ros till uppepå axeln...

 

Vi hann med en massa annat i helgen också. När jag tänker efter så var det verkligen en massa. Sådär jämfört med vad det brukar vara.
Här kommer en snabb lista:

- handla mat med familjen på lördag förmiddag (brukar vara jag ensam osv)
- var och titta på en Hill-Climb (?) tävling (Råddis var med)
- hade fint dobermann-besök av Rambo & matte (We Rambo)
- jag fixade om mina naglar (eftersom Råddis slet av två i tävlingen (med kopplet))
- laga sorbet själva med en sorbetmaskin (hälsosamt och gott)
-  titta på Göta Kanal 3 (jag veeeet....) hela familjen med godis o sånt
- var till svampskogen 1,5 timme på söndagförmiddag och kom hem med ca 15 liter (???) svamp (vill nån rensa lite?)
- bjöd svärmor och svärfar på maletköttsoppa och bärkräm (mumz)
- var till Lojo till CityMarket och Prisma sådär bara på skoj
- förutom detta diskade vi otaliga maskiner disk och bykte lite

Så inte illa eller hur?

Ha en riktigt bra vecka så hörs vi igen. OM vi sku råka få Internet hem idag...? ;o)

1 kommentar: