onsdag 3 oktober 2012

More nails

Mammas naglar från igår. Hon ville ha blankt svart denna gång. Så piano black it is... Ikväll ännu en sats med naglar, sen tror jag att jag tar "sjukledigt" från det i kanske en vecka...? ;o)

ursäkta kladdet med nagellacket, var visst lite oskärpt...

Så fick jag en sneak-peak på min kommande tatuering. Och OJ VAD FIN den blir. Titta bara här:


Nu måste jag ju påpeka att detta är en SKISS, med tusch och krita och sånt. Så det här är ju inte hur den kommer att bli på armen. Och det svarta området mitt i är ännu oklart vad det egentligen blir. Det får vi se sen. Den måste ju göras i många steg så man hinner. Många gånger om.

Väntar, väntar, väntar... :o)

En annan sak jag INTE väntar lika mycket på är mitt läkarbesök idag. Skall och visa upp armen (vänster) för nu har den värkt i 5 veckor. Från och till men just nu mera till... Får se vad domen blir.

Tillägg kl 14.25:

Domen: tennsiarmbåge. Blää.
Botemedel: medicinkur 1-2 veckor + jumppa

Nu: En rosa munk och kaffe. :o)


Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar