söndag 21 oktober 2012

Inredningsinspiration

Tänk vad mycket roligt man kan göra om man bara "tänker utanför lådan" (thinking outside the box). När jag bläddrade i Ikeas nyaste katalog nappade jag på dessa ideer. Smart och snyggt tycker jag. Kan bar tänka mej att göra liknande grejer...

Rama in alla 4 nosar som bor hos oss... I svart-vitt kanske?
 
 
Snyggaste skorna i vitrinskåpet?
 
 
Stänger fästa på väggen kan verkligen användas till mycket. Praktiskt.
 
 
Smycken fungerar faktiskt jätte bra som prydnader när man inte använder dem...
 
 
 
Detta har jag faktiskt kopierat redan. :o)
 

Så var det söndagkväll. Jag tog mej i nacken där vid halv sex tiden och åkte in till butiken efter lite mjölk och ost och sånt. Se redde jag upp köket som var rätt så råddigt efter helgens slappande och när jag var i farten så lade jag igång en maskin byke, redde upp kökets ytor och dammsög hela huset samtidigt. Nu känns det bra att ta ut det sista ur veckan med att slöa i soffan när hushållet är i skick och inget är ogjort. Förutom byket som måste hängas upp. Och diskmaskinen som skall tömmas. Men i alla fall.

Dessutom har min tennsiarmbåge gjort sej påmind idag genom att värka ganska rejält faktiskt. Så nu gör jag ingenting mera som anstränger armen idag. Inte värt det.

Dags för en kopp te. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar