fredag 26 oktober 2012

Men överraskningen

Denna gång överraskade vinter mej verkligen. Råddis behövde ut i natt ca 04.00 och till min förvåning kunde jag  (vi...) konstatera att det har snöat. WHAT? Okej, hunden blev helt superglad, jag lite mindre just då...

När vi steg upp nån timme senare så hade det snöat lite till. Rogdaj lurade mej (tror jag i alla fall...) med att han måste spy - då kastade jag ju bara ut honom ensam och efter att jag hade tagit rocken på gick jag ut efter honom. Då sprang han omkring på gräsmattan och var riktigt glad och busig... Killen gillar snö. :D Inte spydde han alls heller = lurendrejeri...

Här kommer några suddiga bilder på gården från i morse, svårt att få bra bilder med ajfånen i mörkret ute...





Nu ska jag ta en kopp kaffe och se ut som om jag jobbar... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar