lördag 20 oktober 2012

Ombytta roller?

Vi har lite ombytta roller här hemma för tillfället. Jag sitter i soffan med fötterna på bordet och dricker ett glas vin. Herr Trassel inreder (?) här i vardagsrummet och putsar och ordnar och greijar... Hoppas han fixar nåt gott käk sen och masserar mina fötter efter maten. ;o) En ostbricka lite senare skulle inte heller vara helt fel...

Tror ni?
 
 

Passade på att lacka om mina naglar. Denna gång blev det silver. Najs tycker jag.

 
 

Det är något billigt lack från säästöpörssi eller seppälä tror jag..?

En sån här ligger bredvid mej. Sötnoosen.

 

Ni ser herr Trassel med dynan i bakgrunden... Scary, I know...

Ha en super lördagkväll!

Vill ännu tillägga att ingen man har tvingats till inrednings-sysslor här. Allting är (hittills) frivilligt. Så det inte blir någo missförstånd eller så.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar