onsdag 24 oktober 2012

Mitt sätt


Här kommer mitt sätt att inspireras av en tidning. Amelia är mitt offer idag. :o)

pärmen, berättar om vad som komma skall

peplum ÄR snyggt. Måste läggas bakom örat..
  
najs outfit, jag är ingen kjoltyp men svart kavaj och ljus skjorta = snyggt

back to basics... jeans + spets/skjorta = vardagssnyggt, värt att prova
  
mmmmm... allt i min smak. armbandet o skorna (nästan) har jag ju. Vad roligt!
 
jag GILLAR mörka korta naglar. Chict.

oj vilken eyeliner. Snyggt med ljusa läppar och maffig eyeliner. Skall testas.

mmmm... stek. Kanske vi äter stek i helgen???


en chokladtårta är ALDRIG fel... :D

Japp, som ni ser så är det ganska långt en bilderbok för mej... Tittar på bilderna och de som ser lockande ut tittar jag närmare på. Visst läser jag ju texterna också men det är nog mest bilderna som styr. Samma sak är det naturligvis med pärmen, det måste stå intressanta grejer redan där... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar