måndag 22 oktober 2012

Fortsättning

Man får ju alltid drömma. Och planera. Det är en helt anna sak om man förverkligar planerna eller drömmarna, eller hur?

Så som fortsättning till gårdagens inlägg har jag nu gjort en liten (?) önskelista på vad jag skulle vilja ha från Ikea... Efter att jag har fått skatteåterbäringen alltså. OM jag sen har råd. :o)


Jag är såå trött på att vi har så dåliga förvarings-system. Så lite stänger skulle göra susen i min klädskrubb. Och ett sko-skåp i hallen skulle vara great. En magnetlist för nycklarna. En klocka till i köket så att jag också ser tiden utan att bryta nacken av mej.

Och till sist EN SOFFA TILL. Jag blir gaaalen när vi inte ryms allihopa att sitta bekvämt då vi ser på film eller så. Helknäppt. Det får bli lite trångt men en sån ska ja ha inklämt i vårt vardagsrum. Punkt och Slut. :D

Och så räknade jag ihopa alla dessa... tadaaa! 509€. Host. Host. Mjaaa... Vi får väl se om jag verkligen behöver allt detta... Kan ju vara att jag klarar mej utan det mesta ändå. Men soffan - den ger jag inte upp.

Nu ska jag jobba vidare och svära i min sjuka arm. Den vill nog inte ge med sej så enkelt, tyvärr. :o(

Ha en riktigt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar