torsdag 25 oktober 2012

Dödskallar...

...och nitar. Me likey!

 

 

svarta och vita dödskalle-armanden 2-pack på Lindex barnavdelning 4,95€
silverfärgade nitarmbandet från Lindex (vuxensidan...) 7,95€
svarta nitarmbandet Gina Tricot 7,95€

Fina eller hur? :o) (även om skallarna är upp-och-ner på bilden...)

Sen funderar jag på en liten grej... Är det Halloween nu i helgen eller är det först nästa helg? Nästa lördag 3.11 är det Alla helgons dag men nu i helgen ska 2 av 3 på Halloweenfest... Så när ska man fira egentligen?
Nåja, jag firar i förskott med dödskallearmband i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Halloween är den sista october, All helgona första veckoslutet i november. Är personligen inte så förtjust i att dessa två ska blandas/firas ihop. Komersiell högtid( Halloween) med dagen då man hedrar nära och kära som dött väger inte jämt i min vågskål.. Men i o för sig så e väl de flesta"högtider" mer eller mindre komersiella nuförtiden.Dock snygga accessoarer du hittat den kommersialla dagen till ära ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kicki! Jag visste att jag kan lita på dej! :o)

      Håller nog med dej om att det inte är riktigt OK att "blanda ihop" dessa två dagar.

      Radera