fredag 30 september 2011

tidig väckning

Klockan är 06.22. Jag sitter redan påklädd vid kaffebordet och äter en smörgås. Vi skall på skolning till Böle idag så starten är mycket tidigare än normalt. Jag gillar inte tidiga starter så det är alltid lite en plåga trots att det ju går så bra bara man kommer iväg... 

Skönt att det är fredag. Vi slutar lite tidigare från skolningen så det finns en risk att vi inte  kommer riktigt raka vägen hem, men vi får se. Vi kör ju precis förbi Ikea tex... ;o)

Nu måste jag fixa mej klar så att bilen verkligen startar kl 07.00...

Niin, eli heräsin tänään aikaisin ja jo kello 06.22 istuin pukeutuneena kahvipöydässä juomassa aamukahvia. Meillä oli koulutus Pasilassa tänään joten auto starttasi jo klo 07.00.  Ja mahdollisesti Ikean kautta kotiin... ;o)

1 kommentar:

  1. Ha en bra dag,vart det än bär ..By the way så gav du mig den väl behövda sparken i arslet..så nu e även mitt facebookandet över :) Sköööönt!

    SvaraRadera