söndag 4 september 2011

I nailed it yesterday

Japp, gårdagen var naglar, naglar. Och visserligen lite annat också. Hade två kunder igår efter varandra och innan dess städade jag upp nagelrummet lite. Det var fråga om det eviga dammet som blir där. Borde egentligen städa efter varje nagelfix men tror ni jag orkar eller ids? Nää... Här kommer lite bilder på rummet.








Och sen naglarna jag fixade igår.

höstiga färger i rött och guld, några röda stenar som bling bling


Innan nagelfixen var vi snabbt till CityMarket och där hittade jag likadana vinglas som jag redan har. Problemet var bara det att ett gick sönder i somras och att ha 11 st istället för 12 går ju bara inte för sej, eller hur? Och vad synd, de såldes bara i 3-pack... Så nu kan två gå sönder och jag har ändå 12 st... Hehe. Dessutom hade de fransk citron-lemonad i charmig patentkorkflaska. En sån måste jag ju bara ha. Herr Trassel muttrade nog någonting om "galen, 4€ för 750ml lemonad, bara flaskan hon ska ha igen..." Men jag låtsades inte höra utan lade den i kärran med ett brett leende. ;o)

 

Med detta önskar jag en skön söndag till alla!



2 kommentarer: