tisdag 13 september 2011

arbete, möte, roligt arbete

Skriver bara en snabbis nu. Har fullt program denna tisdag. Först normal arbetsdag i detta regn och rusk. Fyy vilket höstväder. Är verkligen storm på kommande. Paraplyet håller ju på att blåsa sönder.

Efter jobbet är det föräldramöte i skolan. Det är egentligen ett två timmars möte, varav första timmen är med klassläraren ch andra timmen skall hela skolans föräldrar samlas i gymnastiksalen och rektorn håller det mötet. DÅ tänker jag smita... hihi.

Jag har nämlige en nagelkund genast efter kl 19. Min svågers tjej från Kobben (=Åland). Det ser jag fram emot, mycket mer än vanligt jobb eller bläj-möte. Även om föräldramöten är BRA men ack så tråkiga om man inte riktigt skulle ha tid med det... :)

Det positiva med detta väder är att man kan elda med gott samvete. Det är så skönt att lyssna på elden som sprakar och värmen är helt annan än från batterier och sånt. MYS!


Nu måste jag sluta och bege mej ut i rusket, föräldramötet kallar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar