lördag 10 september 2011

lördagkväll - saldo

Nåja, dörren är på plats. Det blev så mycket ljusare och fräschare i köket med den nya dörren. Visst är där fix kvar att göra men dörren sitter där den ska.


Jag passade på att fixa lite hemma under tiden. Det blev lite vitare än förut i vardagsrummet. Köpte vitt tyg som jag sydde en ny "huva" till fotpallen av och så blev det kvar till två dynvar.


 

Hittade också en fin lampa i "shabby" vit stil som fick en lampa i sej och lyser nu upp mitt lilla olivträd. Det blev mysigt. Nu får det börja skymma så att jag kan tända lite ljus till...

 

 Nu snabbt på en kvällspromenad med Roggis - The Doggis. Som för övrigt har varit ett riktigt busfrö idag. Tror att han har gjort alla tänkbara hyss för ett halvt år framåt idag. Men jag har inte ändå kunnat bli arg. Han kan konsten att charma matte... Nej, nu iväg på promenix innan det börjar skymma...

Ha en riktigt mysig lördagkväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar