torsdag 15 september 2011

rock och regn...

Kom just tillbaka från kvällspromenaden. Vi hade verkligen tur med vädret (?) för att det duggade bara lite när vi gick och ca 5 min efter att vi kom hem började det ösa ner... :) Nångång den här vägen, och inte så som det oftast brukar vara, att det öser ner när vi är ute men slutar när vi kommer in...

Roggis var en riktig skithund idag. Börja skälla och härja åt en hund som kom emot oss. Fyy vad jag skämdes. Och min nylagade tum-nagel brast!!!! En liten disciplinering efter det o så gick han igen som ett ljus. Även när vi mötte hund nr 2. Men det tröstar inte så mycket sen mer när man går o är förbannad för möte nr 1. Grrrr!

Han fick dessutom sin nya vinter-rock idag. Den är fin, passar honom som skräddarsydd. Bilderna är lite suddiga för att jag inte kunde använda blixt för att reflexerna lös upp så att bilderna blev suddiga då också...

 Malin suddig i bakgrunden...



I lööv my new jacket!

 Jahas, det är fredag imorgon. Veckoslut igen då. Hoppas vädret blir lite bättre så att man kan pyssla ute under helgen. 

Nu ska jag titta på TV en stund och sen kallar snarklådan. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar