torsdag 1 november 2012

Tattoo-dag

Jiihaa, idag skall resten av rosorna på min arm få färg. Bli vackert RÖDA. Och bladen skall bli GRÖNA. De BLÅA skall få sej en liten droppe VITT. Och det skall bli så fint, så fint.

Jag har fått lov att smita från jobbet två timmar tidigare så vi kommer förhoppningsvis att få en massa gjort idag. Lyser det igenom min text att jag väntar massor på detta? :D

Här ska ni få titta på ett par inspirerande bilder så länge:



Jag har fastnat för denna låt, lyssande på hennes (något?) album i bilen igår men det var nog bara denna som jag gillade. Lyssna och njut.

Jessie Ware - Wildest Moments 


Nej, nu måste jag fixa bort allt halvfärdigt jobb och sen måste jag dricka lite kaffe. Så att jag orkar sitta stilla hela kvällen sen... Ha det bra!


1 kommentar:

  1. Moi!
    Hördu, kontonummret som du skrev åt mig för jultidningarna fungerar int, kan du skicka den pånytt som ett viesti åt mig? ( Sku annars ha ringt men min telefon fungerar inte som den ska!) Täänks :)

    SvaraRadera