måndag 5 november 2012

En måndag

Idag är det en inte vanlig måndag. Måste vara borta från jobbet för att Malin måste till läkaren med sitt öga/nippan. Nu hade den (ok, det är väl en mollusk?) blivit inflammerad så det är antibiotika i ögongel-form som gäller.

Passade på att införskaffa dessa (höstens måste i kattfamiljen) på samma gång. Ikväll börjar det! :o)

Plockade också fram denna bok från bokhyllan. Skulle behöva få lite inspiration i detta nu... Känns som om alla knutar och vrår skulle vara bara kaos hemma just nu. Not good. Not good at all.

Till sist. Jag funderar på att göra en sån som på bilden. Allvarligt. Men jag vet inte ännu vart. Tycker det är roligt. Och man kan faktiskt ha något roligt som detta hemma. Allt behöver inte vara så allvarligt hela tiden. Det är för mycket allvar i allt nuförtiden.

Så nu ska jag endera röja o rensa eller så ritar jag mushål (hahahahahaaa) på väggen. Vilket blir det? En kopp kaffe till blir det tror jag. Medan Malin studerar till religionsprovet. Så blir det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar