fredag 30 november 2012

Sista november

 

Jaha, då var väl vintern här då? Den bilen som är närmast på bilden är MIN Mini. Fattar ni? Klockan var ca 12.30 när jag tog bilden. Jag jobbar till 16.30... Hittar jag ens bilen sen mera?

Borde efter hundmat (15 kg...) ännu idag. Och någon lilla julklapp till... ;o) Fastnar jag inte med bilen så är det väl ett under. Idag får man inte ha bråttom. Verkligen inte. Det viktigaste är att man kommer helskinnad hem.


 Jag och Malin bakade lite jultårtor igor. Dom är (ännu) utan florsocker för att herr Trassel inte gillar det. Dom som blev kvar ska jag nog pudra ikväll. Mums.

 Hittade hyacinter i K-butiken igår, så de kan jag bocka av från listan. En annan sak som jag också kan bocka av är en vinterrock. Tänk att jag inte har (haft) en skaplig vinterrock. IDAG köpte jag denna (redan...):

Vero Moda

Nu ska jag koka lite kaffe och planera vad vi ska handla ikväll. Vi har inte direkt nån rusning på jobbet, kostigt va? Heheh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar