fredag 16 november 2012

Att behöva helg

Idag är det en sådan fredag som det är tur att det är fredag. Mitt huvud håller på att spricka av huvudvärk. Och efter vad jag har hört så kommer den väl att bli aningens värre ännu... Suck.

Nåja, nog gnällt. Har en liten lista framför mej på diverse grejer som jag måste handla hem, förutom maten då... Bla ram till RD:s tavla. Herr T önskade min hemlagade pizza och ett glas rött eller vitt ikväll. Så det blir väl så, orkar inte ens anstränga mitt stackars sjuka huvud till att opponera mej. Om jag skulle måsta opponera mej alltså... Se bara, jag lyckades klämma in lite gnäll till märker jag. 

Beskrivande katt-bilder?






Och till sist en rolig...


PS. Imorgon fyller Gixer 2 år. Gullepojken... :o)


Nu är det dags för en kopp kaffe... Ha en bra fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar