tisdag 27 november 2012

Julpysslandet har börjat

Sådärja. Nu har jag officiellt börjat julpyssla då. :o) Med Malins julkalender. Huuu vad man får anstränga cellerna varje år med att komma på nåt smart, rätt så enkelt men ändå roligt. Tycker jag har lyckats i år. Men slutliga domen får jag ju först på julafton... ;o)
Satsade på kitchigt färggrannt i år. Tänk lite indiska och bling bling och alla regnbågens färger. Roligt eller hur?



Sen jag varit bussig och beställt julkorten redan. Man är ju liksom i tid och så... *applåder*
Djuren bryr sej inte värst mycket om pysslas och julförberedelser och sånt. Dom är bara bästisar tillsammans. Idag ertappade jag Rogdaj med att busa (?) med Nelson. Och han viftade på svansen. DET händer inte ofta kan jag säga. Verkligen INTE ofta. Jaa, Rogdajs svans då alltså...



Till sist vill jag påminna om denna happening i helgen. Kanske man får tag på den sista gnuttan julstämning där då? Måste åka dit och se.


Jaha, då var det TV dags igen då. Efter att jag har hängt upp byket. Känns som om det alltid är samma visa? Är det så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar