måndag 12 november 2012

Helgen

På lördagen var vi till Iso Omena. Blev alltså nu istället för förra lördagen. Det blev lite smått och gott. Mest på rea. Jag fyndade bla två (?) rockar för sammanlagt 30€. Den ena har jag bild på nedan (kostade 20€) och den andra är en svart-vit yllerock. Den är jag kanske inte heeelt hundra på men den duger nog riktigt bra för en 10€. Har tyvärr ingen bild på den nu.

Fyndade också en jättefin halsduk på H&M:s herravdelning för 9,90€. Den var inte på rea.


 

Jag hade stora planer för Kicks men kom ut med denna body lotion i doften Clean Laundry. När vi skaffade Minin köpte jag ju duschgel, bodyscrub och en handcreme av denna serie men av någon korkad anledning lämnade jag då bort denna...? Men NU jälvar ska ja smörja. :D


Jag fixade om mina naglar först på söndagen eftersom att vi inte var hemma på lördagen... Är inte nöjd men såhär blev dom nu... Får väl fixa om dom snart till något snyggare. Blää.


Farsdagen gick som vanligt. Förutom att vi hade årets sämsta måltid hemma. Fyy usch urrk. ALLT blev liksom misslyckat... Tur att det fanns kaffebröd så borden dignade både hos Herr Trassels föräldrar och hos mina. Mätt var man ju alltid när man kom hem liksom... ;o) 

Herr T fick lite alltmöjligt. Han fick en väggkalender med motorcyklar, en Think Big mugg (rymmer väl en halvliter?), en kom-i-håg klämma, 2 x kort, en skjorta, yllesockor och en edt. Måste vara bra farsa det där... ;o)

Så hade vi måndag igen då. Så ha en riktigt bra arbets (eller ledig) vecka allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar