måndag 24 oktober 2011

sammandrag av helgen

Helgen gick förbi i ett nafs. Pang! och så var det måndag igen... På fredagen gjorde vi inget speciellt, jag var trött efter Helsingfors-dagarna så vi slappade bara.

På lördagen blev vi bjudna på älgstek hos Herr Trassels bror, svärmor och svärfar var också med. Och Roggis förstås...

På söndagen fixade jag ett set med naglar


Jag väntar på att min kollega skall få paketet från Avon. Jag har beställt en bodybutter i charmig burk, ett halsband och armband... Bodybutter behöver jag inte till kroppen (ingen torris här inte...) men till mina fötter hade jag tänkt den. Får se om det blir bra? Smyckena är jättesnygga, iallafall på bild.

 Planet Spa, dead sea minerals nourishing body butter


Ellie Cord Bar halsband + armband... (Avon)

Ja, sa jag redan att vi har slappat...?


Nu önskar jag alla en riktigt bra ARBETSVECKA!

Yhteenveto viikonlopusta on aika lyhyt. Perjantaina emme tehneet mitään erikoista, olin aika väsynyt Helsinki-keikkojen jälkeen joten loikoiltiin vaan.

Lauantaina Herra T:n veli kutsui meidät hirvenpaistille. Anoppi ja appiukkokin oli siellä. Ja Rogdaj tietty.

Sunnuntaina tein yhden setin kynsiä.

Odottelen että työkaveri saisi Avon paketin. Olen tilannut ylläolevat korut sekä vartalovoin. En tarvitse vartalovoita koska minulla ei ole kuiva iho mutta ajattelin käyttää sitä jalkoihin, katotaan miten se toimii..?

Niin, ja sitten lorvittiin kanssa...

Nyt toivotan kaikille oikein mukavaa TYÖVIIKKOA!

2 kommentarer:

  1. Bara för burkens skull kunde man ju köpa den smörjan ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, gissa 3 gånger varför jag fastnade för den... Har fått den nu och kunde till all tur konstatera att den är bra OCH doftar gott också... :o)

    SvaraRadera