söndag 2 oktober 2011

bussiga lilla katt!

Vilken överraskning vi fick när vår Gixer hade hämtat hem ett näbbmöss. Det är första  gången han hämtar hem i alla fall. Kan ju vara att han har tagit såna tidigare redan men inte visat dom. Nu låg det ett på trappan när herr Trassel kom hem och Gix just hade kommit in. Pensionären Nelson hade sovit inne hela kvällen så jag vet att det inte var han... Nu är vi jätte stolta matte o husse. Håll i er för här kommer ett par fräscha bilder på ett dött möss, bevismaterial måste man ju ta.



Sen lovade jag ju bilder på mina nya naglar. Dom blev verkligt neutrala men det var precis så jag ville ha det. Har länge velat a såna men, tro det eller ej, jag har inte vågat mej på det tidigare... För plain kan ju vara extra det också..



Dopet gick jättebra, maten var supergod och det var på alla sätt trevligt och roligt. Herr Trassel var stilig som sjutton och jag var själv riktigt nöjd med mina kläder. Skorna var förvånansvärt bekväma för att ha så höga klackar... :o)

Nu ska jag äntligen slappa en stund framför teven. Inno maraton...

Täällä ylpeilee matte ja husse kun pikkukissa Gixer on tuonut kotiin ihka ensimmäisen hiiren. Onpa meillä reipas poika.

Lupasin myös näyttää kuvia uusista kynsistä. Niistä tuli ihan simppelit, suunnitelman mukaan. Olen pidemmän aikaa haaveillut tuollaisista mutta, usko tai älä, en ole uskaltanut laittaa noin simppeliä mallia...
Ristiäiset meni todella hyvin, ruoka oli hyvää, juhlat mukavat ja meillä oli kaikinpuolin hauskaa, Herra T oli niin komea että huhhuh. Olin otsekin todella tyytyväinen mekkooni ja kengät olivat ihmeen mukavat jalassa vaikka onkon noin korkea korko.

Nyt aion vihdoinkin rentoutua telkkarin edessä. Inno maraton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar