fredag 12 augusti 2011

loppisfynd

Var via ett loppis på vägen hem från jobbet och gjorde ett riktigt fynd (4e). Som den ser ut nu är det inget vidare men jag har en vision... Svart sprayfärg och den är som ny! Bättre till och med! Nu läget (yök):


Fantisera nu att ställningen är svart och så två udda, vackra blå-vita tallrikar istället för dessa tråkiga med rosa rosor... Najs! Vill ordna kafferep nu... :)

Problemet blev bara det att jag inte hade tömt munstycket på min alldeles egna mattsvarta sprayflaska, det hade torkat fast, så jag kunde inte måla ikväll. Snyft. Måste bara få en ny flaska imorgon... Visar bild när den är klar. Hoppeligen imorgon.

Det är fortfarande riktigt fint väder så jag tror att det är dags för en kvällspromenad med Rogdaj snart. Måste vänta att kakan är klar så jag kan ta ut den från ugnen... 

Ha en riktigt skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar