onsdag 24 augusti 2011

hösten kommer

Det börjar kännas som höst i luften även om det spås varmt igen till helgen. Jag är en höstmänniska, tycker om att drarocken på mej och en skön halsduk till efter sommaren. Visst gillar jag sommaren men hösten vinner ändå... Man kan tända ljus när det skymmer, elda lite och sen alla mysiga tröjor osv...

Har kikat runt på nätet lite och blev inspirerad. Hittar ju naturligtvis en massa som jag vill ha. Har inte beställt något men man får ju alltid titta eller hur?

Snygga dojor från H&M, 29,95€

Väska, H&M, 19,95€

Sacrf, H&M, 14,95€

Häftiga handskar, H&M, 29,95€

Hösten innebär även att man vill "förnya" sej lite tycker jag. T.ex håret vill jag ha fixat, kanske på ett lite annorlunda sätt och så kan man igen sminka sej mera då solen inte gassar på samma sätt. Kikade lite på mitt favorit make-up märke och hittade naturligtvis även där en massa "vill-ha" produkter... ;o)

Foundation som har fått en massa beröm... (Nelly.com)

Primer som även den lär vara superbra! (Nelly.com)

Puder (Nelly.com)

 
Smoky Eye kit, om man skulle våga sej på lite mörkare ögon... (Nelly.com)


Alternativ till det andra pudret. Vilket skulle sen vara bättre?? (Nelly.com)

Jaaa, skulle man bara vinna på lotto skulle shoppandet vara mycket lättare. Tyvärr lottar jag inte, så den dagen lär inte komma att jag skulle vinna. Hehe. Kanske man borde börja...?

Antar att jag måste jobba vidare nu. ;o)


2 kommentarer:

  1. Nu lämnar jag ett spår ;) Roligt att läsa,fortsätt på samma linje !

    SvaraRadera
  2. Skorna, väskan och handskarna är riktigt snygga, de skulle man gärna ha!

    SvaraRadera