måndag 29 augusti 2011

kladdig måndag

Var sååå sötsugen (sällan...) så jag bestämde mej för att det blir måndagsmys med kladdkaka idag! Måndagen brukar i regel vara en skit dag, så varför inte förgylla den med en äckligt söt kladdkaka och kaffe?? Ja, så blev det hos oss i alla fall! :o)


 

Förutom myset med kakan (?) så har det varit en vanlig måndag hittills. Och som om det inte skulle räcka med matlagning, disk och byke så är vädret inget vidare. Ena stunden ösregnar det och andra stunden ser det lovande ut. För att igen börja ösregna... Nåja, det finns ju att göra inne mer än vad man hinner eller orkar med.

Har en massa som jag skulle vilja fixa och göra men allt är så tidskrävande att jag inte vill börja. Jag vill ha det klart genast och då måste jag har gott om tid att få greja. Inte bara en timme en vardagskväll... Dessutom känner jag mej lite lat just nu... :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar