torsdag 10 november 2011

glasögonormen...

Japp, jag är en glasögonorm. Visst, åtminstone halva året kör jag med kontaktlinser men i alla fall... Nu har jag igen blivit lite sugen på att skaffa andra glasögon. Jag skickade efter några bågar på prov från Favoptic. 

Ett par helt genomskinliga, det tycker jag att är lite häftigt...

Ett par i brunt

Och ett par i svart

Såna har jag nu, svart-vita

Får se hur dom sen passar. Det kan ju också gå så att jag inte gillar någon alls av dem, men vi får se.

Fixade mammas naglar igår efter jobbet. Hon ville igen ha svart och lite silver... Tänk att hon inte tröttnar.


Min högra hand är fortfarande inte fixad ifall nån undrar... Får se om jag ids fixa den under helgen? Egentligen har jag lite tröttnat på det där vita, skulle vilja ha mörkt så det kan vara att jag fixar om båda händerna när jag börjar... :D

Nu VILL jag bara slappa framför TV:n, det har varit en tung vecka. 

Tur att det är FREDAG imorgon!!

Minulla on silmälasit ellen käytä piilareita. Nyt tuli taas sellainen himo tilata uudet lasit. Tilasin kokeiltavaksi muutamat lasit Favopticiltä. Yhdet ihan läpikuultavat, yhdet ruskeat ja yhdet kokomustat. Ne mitkä käytän tällä hetkellä ovat musta-valkoiset. Voi tietysti olla että en halua mitkään lasit niistä tilatuista, noh sen näkee sitten...

Tein eilen uudet kynnet äidilleni, taas mustat. Ihmettelen kyllä miten hän ei kyllästy siihen mustaan. 

Ja jos joku ihmettelee niin minun oikea käsi ei ole vieläkään laitettu... Katsotaan jos innostun viikonloppuna laittamaan. Voipi olla että teen molemmat kädet uudestaan koska oikeastaan olen jo hieman kyllästynyt siihen valkoiseen, haluaisin tummempaa... :D

Nyt HALUAN sohvalle röhnöttämään, on ollut rankka viikko.

Onneksi huomenna on PERJANTAI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar