fredag 18 januari 2013

Fredag

Pojkarna mös så gulligt tillsammans igår kväll. Nelson och Gixer brukar INTE sova tillsammans mera, allra minst så att Nelson lutar huvudet på Gixer. Men det kalla vädret gör underliga grejer med djuren har jag märkt...



Oftast är det Ninja som myser med nån av pojkarna. Hon älskar att ligga riktigt fast i eller nästan utanpå...


Hemma hos oss tigger djuren INTE. Never ever... Denna bild är arrangerad. Tror ni inte...? Tittar man riktigt, riktigt noggrannt hittar man tre katter. Alla är med.


Fick mina nya "nörd" glasögon igår, så idag blev jag glasögon-ormen. Tänkte först inte ta bild för jag hade mössa på imorse (-22 grader kallt) och mitt fina nyklippta hår var både platt OCH spretigt när jag tog den av mej. Morrr. Nåja, lite vatten, nytt spray och fixatrixa så blev det nästan okej. Bilden är tagen från en bättre vinkel... ;o)


Ha en bra fredag alla, Bad Hairday or not...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar