torsdag 17 januari 2013

Bloggvärlden

Fyy vad man kan bli "fäst" vid andra (djur eller/och människor) också i bloggvärlden. Såna som man aldrig har träffat. Jag har redan en lång tid följt med Trions vardag via deras blogg. Simzanne skriver så roligt och har så fina bilder att man liksom blir fast. Nu har (min favorit) Lucas gått bort. Han var sjuk (kattsnuva) i över en månad och nu var det dags. Jag blev så ledsen (är ännu också) att jag fick kämpa med tårarna här på jobbet. Fy vad hemskt att livet skall vara så här. Finaste chokladkillen...

Ni hittar dem här om ni också vill bekanta er med den lilla familjen. Som nu är en mindre. :o(

Vi deltar i er sorg.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Är så himla sorgligt.

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord om mina små, det värmer.

    SvaraRadera