söndag 16 december 2012

Snabbt nagelfix

Blev både en snabb kaffe och nagelfix när mamma och pappa kom. Vi hade inte fixat mammas naglar på säkert två månader (?) så det var väl dags... ;o) Hon ville ha riktigt basic med lack på. Svart. Typiskt mamma, jag bjöd ut rött (julen osv) men hon mena på att det är julafton en dag, sen måsye man inte vara röd mera så nej tack. ;o)

Jag klistrade snöflingor på ringfingernaglarna så lite vinter blev det ändå.

Har två andra nya grejer också. Ena är att det snöar, på bloggen alltså. Häftigt.

Den andra är att jag bloggar via blogger på nätet. Inte via appen Blogsy som jag brukar. Det här har inte fungerat förut men gör det nu. Få se hur det blir...

Halvtimme senare:

Bilder kan jag inte lägga upp via blogger på paddan (från paddan då alltså). Tyvärr. Har nu kämpat med diverse skit i en halvtimme och börjar bli passligt pissed off. Dags att gå i säng? Kanske. Morrrr.

 

 

Ps. Bilden laddad upp efteråt via Blogsy. Vilket jävla rådd med dessa appar och bloggar o allt. Nu i säng?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar