lördag 8 december 2012

Årets önskelista

Har funderat på årets önskelista och just nu ser den ut ungefär så här:


Eau de Parfum från Jimmy Choo

 
 
Smala Eternity ringen från Edblad i stl small
 
 
Och Minerva från samma plats, även den i stl small
 
Ringarna tillsammans ser ut så här:
 

Katterna, hunden och JAG vill ha Ludde-lammskinn från Ikea

 
 
Sen hittade jag världens roligaste IPhone skal på nätet, detta hittas på Amazon.
 
 
Skullcandy hörlurar skulle inte vara fyskam de heller. Vita förståss. Sköna att ha på då jag inte vill höra allt nojs och tv:n hemma. Bara njuta av musik...
 
 
Och choklaaaaaad. Wienernougat, Aladdin, After Eight, you name it. I eat it...
 

Där var alltså första listan. Man vet ju aldrig, det kan ju dyka upp flere... Hehe.

Nu tror jag att det får bli lite eftermiddagskaffe här i Trasselbacka.

 

2 kommentarer:

  1. Wow, vilka bra önskeklappar! Tycker att ringarna är vrålsnygga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, tänk om man skulle få allt detta. Ringarna är verkligen fina tycker jag också! :)

      Radera