onsdag 12 december 2012

12.12.12 och nöjd

Sitter nöjd och svettig i soffan med min nya, snobbiga designvatten flaska i handen. Har just trampat 14,5 km på motionscykeln. Hade som mål att jag skulle trampa 12 km på 35 minuter. Problemet blev det när 12 kom emot vid 29 minuter så jag trampade 35 min fullt. Jag är så stolt över mej själv nu. Snart dags för lite kvällsmål. Och en dusch... ;o)

(Grejen med 12 km är ju 12.12.12.)

Ifall nån funderar kan jag berätta att mina sammanlagda kilometrar på 4 dagar (sö -> idag) är 40. Stolt, såå stolt.

Nu kvällsmyset och målet och tv:n o sånt.

Natinati.

3 kommentarer:

  1. Det finns ingen bättre än att lägga sig på soffan när man har motionerat såatt svetten rinner och 40km är inte illa :)

    SvaraRadera
  2. Tack brudarna! Blev bara 8 idag men man kan ju int alltid orka...

    SvaraRadera