måndag 17 september 2012

Måndagens önskelista

Detta är vad jag skulle vilja ha just nu...

 
 En mysig frans-poncho från KappAhl.

 
Mörkgråa, raka byxor med lite stretch från Seppälä.

 
Ett läderfodral till iPhonen som ser ut som en gammal bok.

 
Clean - Shower Fresh EdP

 Leilas Blueberry Cheesecake och en latte...

 

Så var det måndag igen då. Bykhögarna bara växte hemma under helgen (som svampar i regnet, höhöhö). 

Detta hände:
fyra maskiner byke (tvätt, tork och vika i hög)
säkert FEM diskmaskiner (plocka in och plocka ut)
tre måltider med hederlig hemlagad husmanskost
två efterrätter (varav ena en fylld kaka)
en myskväll med cocktailpinnar och chips (skära i tärningar och plocka på pinne...)
två ÖL

Så som ni ser är jag ganska upptagen med att laga mat och tvätta diverse som behöver tvättas. Kommer att tänka på Karate Kid wax on - wax off grejen. Plocka in - plocka ut. Plocka in - plocka ut. Plocka in - plocka ut

Skall FÖRSÖKA få in kläderna i skåpen ikväll. Obs! Försöka. Kommer det nåt intressant i TV eller om jag fastnar vid internet vinner det. Då tar jag byket en annan dag. 

Imorgon kommer jag att skvallra lite här på bloggen. Är egentligen på möte hela dagen men skall fixa ett tidsinställt inlägg åt er om en (fd.) hemlis... ;o)

Tror det blir kaffe nu. Klockan är ju redan över två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar