torsdag 27 september 2012

Grått, som vädret


 Naglarna har blivit lika grå som vädret är. Förutom ringfingret som är silver.

Fyy vad jag är trött på kvällarna nu. Det känns som om att jobbet suger musten av en och när jag kommer hem är jag som en urvriden trasa. Orkar inte med någonting. Det är ju inga roligt då man skulle vilja göra en massa men orken inte finns... Måste skärpa mej med mina vitaminer och så borde jag minska på kolhydraterna lite igen. Märker att om jag äter mycket socker och kolhydrater så blir jag riktigt degig och trött.

Ut på länk är vad man borde göra. Och skapliga långa promenader, helst i skogen. Men ZZZZZZZZZ... Inte blir det ju av. Dessutom HATAR jag älgflugor och skogsbässar (fästingar). Urrrk.

Gnäll gnäll gnäll. Jaja, kanske man sku bada lite bastu ikväll, skrubba sej ordentligt i duschen och smörja in sej i något som doftar gott. Sen krypa upp i soffhörnet med en stor mugg te och en filt. Om det skulle ladda lite energi? Kanske jag provar.


Superfint porslin från Pip Studio. Dessa skulle verkligen pigga upp i allt gråa... Te i en sån fin fågel-kopp...

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar