lördag 29 september 2012

Färgchock

Tittade igenom bilderna jag har tagit och såg dessa två från igår. Vet inte varför jag inte visade dem i gårdagens inlägg? Nåja, tycker att de är så färgsprakande att jag vill visa dem nu.



Klarblått och grannrött är ju en ganska lyckad kombination. Jag som inte är så färggrann av mej gillar detta. Färgerna är så klara och fräscha. Piggar verkligen upp. :o)

Sen vill jag visa vårt alldeles egna katt-spa. För hund. Alltså ett spa för Hund som drivs av Katter. Tur att bilden klargör detta. Titta själva:


Herr Trassel kom just hem och jag tror att jag skall lägga på lite kaffe. Vi har bakat en chocolate swirl cheesecake a'la Leila. Den är ute på trappan på nedkylning som bäst. Mmmmm...
Önskar alla en skön lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar