måndag 24 september 2012

Inredningsinspiration

När hösten kommer har jag alltid ett stort behov av att förnya och ändra. Ofta kan det vara hårfärg eller frisyr eller nya kläder. Men också inredningen hemma. Just nu med rakade sidor och svartfärgat hår inser jag att det begränsar en liten aning... Men hemma kan man ändå ändra och fixa.
Har satt ihop ett litet collage på bilder som inspirerar massor just nu. Tyvärr är det lite si och så med förverkligandet. Men man skall ju alltid ha visioner och mål eller hur?


Tallrikshylla storlek XXL att ha en massa fina (?) böcker på, ny (eller helst gammal) tv-möbel i vitt, praktiska men snygga detaljer såsom stänger och krokar i min klädskrubb size XXS, ordning och reda på papper och småprylar i snygga boxar. Och sen de as-snygga gammeldags kappsäckarna från Hobby Hall... Ojojoj.
Så ska vi inte glömma nos-tavlan. Såna ska jag fixa på alla fyra nosar som bor hos oss. Absolut. Sånt gillar jag.

Ps. Det är EXAKT tre månader till julafton. Det ni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar