onsdag 5 september 2012

Inspiration inför hösten

 

Köpte ELLE Accessories när jag var till butiken efter mjölk till kaffet. Skönt att bara sitta och bläddra i en bilderbok för vuxna (ta det inte fel nu!) när man dricker en kopp kaffe. Jag hittar en massa inspiration och ser en massa ideér av dessa bilder. Naturligvis klär jag mej ju inte så som på bilderna men någon liten detalj kan man alltid plocka åt sej.

 

 

 


Hmmm... Jag är lejon. Ligger kanske något i denna horoskop-text...

 

Nu ska jag hämta ut min chokladplatta från posten. Den landade där för någon minut sedan. :o)

Ikväll är det föräldramöte i skolan som gäller, skall bli intressant att träffa Malins nya "fröken" för första gången. Missade mötet i våras där man hade chansen att träffa henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar