lördag 1 september 2012

Kräftskiva

Vi skall på kräftskiva ikväll och jag har funderat över vad jag skall lägga på mej för kläder. Det eviga dilemmat alltså. Nu blev det lite svårare i och med skit väder. Jag vet verkligen inte om vi är inne eller ute (isåfall i ett större tält-aktigt med tak så vi inte blir blöta av regnet). Det betyder att jag måste ha tillräckligt med kläder på men inte så mycket att jag svettas ihjäl inne... Tänk att det alltid ska vara så svårt hörni.

Nåja, det här tror jag det blir.

Tröjan: Linea Tesini från Halens

Vaxade svarta jeans från Halens

Skor: Nowhere Peek Shoe, Nelly.com

Väska: Nelly trend, Nelly.com

Armband: Lindex

 

Under tröjan blir det en mörkgrå eller silvrig top, har inte bestämt mej ännu. Blir nog bra det här tror jag.

Nu ska jag hänga upp lite byke, plocka ur diskmaskinen och sen blir det att hoppa i duschen.

Ha en bra lördagkväll.

1 kommentar:

  1. Hej och tack för inlägget om våra kläder på din fina blogg :-)

    Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
    Lycka till och trevlig måndag önskar Anna från Halens

    SvaraRadera