fredag 20 april 2012

Jahaja, där var det

Just det. Nu har jag hängt ut mej helt och hållet på internet då. Vem skulle ha trott det? Lever i hoppet på att det ska hjälpa mej nå mina mål och kanske få lite stöd och uppmuntran av er? Det skulle ju kännas bra.

Hur jag har gjort det? För den som inte har märkt så ska jag informera att jag har lagt till 2 sidor till här på bloggen. Dom hittar där nästan högst upp. Hui vad det känns spännande på något sätt. Nu måste jag bara prestera en massa resultat som jag kan vara stolt över. För vem vill misslyckas, hänga ut det på webben och skämmas? ;o)

En sak som jag redan känner mej väldigt stolt över är att:

JAG HAR SLUTAT RÖKA FÖR EN MÅNAD SEN.


FY VAD JAG ÄR STOLT ÖVER MEJ SJÄLV. Men så har jag ju också lagt på några (4-5) kilon. Och det ska jag bekämpa nu med det tunga artilleriet.

Hur jag skall klara av veckoslut och sånt är en annan femma. Herr T skall grilla korv (och dricka nån öl?) med en kompis ikväll. Hemma naturligtvis. Jag tar en Naturdiet chokladstång och lite Sodastream vichy. Vi skall ut och äta imorgon. Hmmm... Då får jag ta en sallad. De andra äter biff och dricker... ...öl? Jag dricker vatten/vichy. Det är DÅ det känns svårast. På jobbet osv klarar jag mej bra.

Vi får se.

Köpte en ny muminmugg (jag, som aldrig skulle samla på muminmuggar...) av två orsaker.
1. Gillar Sniff och den vita katten. Påminner mej om (Ronja) Rogdaj och Nelson.
2. Måste börja dricka mitt kaffe svart (hörde du svärmor?)  och muggen kan ju representera detta...
Se nu så fin (Råddis och Nelson, helt tydligt)


Nu vill jag ännu berätta att jag håller tummarna för Mikko Sipola  i Voice-finalen ikväll. :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar