söndag 22 april 2012

Bilder från igår

Här kommer bilderna från igår, som jag lovade.

Så ännu en gång:

En förvånad och överraskad födelsedagsdam

Off we go till bowlingbanan, K har ingen aning alls vart vi är på väg och vi lurar henne med en massa hemskt på vägen. Som fallskärmshopp och dykning...

Här knäböjer hon för en strike. Tre fick hon men jag tror att denna gång lyckades det inte...

Jag var duktig och höll mej till både alkohol och kalorifritt...

Sen till restaurangen. Här är herr Trassels bruchetta som förrätt

K fick en liten svart påse med en liten svart ask i.

Den lilla svarta asken innehöll ett halsband, Efva Attling, Carpe Diem...

Min cesarsallad med kräftstjärtar var otroligt god. Osten och dressingen borde jag ju ha lämnat bort, men vi firade ju... ;o)

Födelsedagsbarnet fick ännu en glassportion med sprattelsticka till efterrätt.

Efter det här blev det en promenad till stranden och sen en liten krogrunda. Inga bilder därifrån, tyvärr...

Nu borde jag ta hunden på en långpromenad när det är så superfint ute, MEN jag har sååå sjukt i hela kroppen av bowlandet så jag vet inte hur jag ska kunna röra på mej... Vadå otränad?? :D

1 kommentar:

  1. tack för en trevlig kväll, det var verkligen en överraskning. hälsningar snart 50

    SvaraRadera