tisdag 12 november 2013

Roliga nyheter!

Jag klickade in mej på ACO labbet för att designa min egna ansiktscreme. Helt på skoj bara. När man sedan har designat sin egna creme och tub kan man bli utvald av ACO och då skickar de hem just din egna creme. Om jag minns rätt väljer juryn ut 50 st varje vecka.

Så här berättar ACO själva.

Okej, så detta gjorde jag förra tisdagen. Och glömde sedan bort hela grejen. Idag trillade följande mail in:

Vet ni vad detta betyder? Joo, min creme blev vald. Jiihuu. Och den postas hem åt mej. Helt gratis. Detta var verkligen roliga nyheter, så här på en tisdag som regnet öser ner och det är allmänt grått.

Så här ser "min" creme ut.

TACK ACO!

Nu tycker jag att ni alla skall klicka in er till labbet (länk finns i första texten, klicka bara på ACO labbet) och designa er alldeles egna ansiktscreme till vintern.

***

Viime viikon tiistaina klikkasin itseni ACO labbet sivuille suunnittelemaan omaa kasvovoidetta. Tein sen ihan vaan huvin vuoksi, en odottanut että minun voide valittaisiin. Mutta niin kävi. Sain tänään sähköpostin missä kerrottiin että ne valitsivat minun voiteen ja se tulee minulle postissa kotiin kahden viikon sisällä. Ihan ilmaiseksi. Jeeee.

Eli homma toimii niin että valitset voidetyypin ja sitten saat valita joukosta aineita jota haluat sen sisältyvän. Kun olet valinnut kaikki ainesosat saat valita tuubin tekstin ja kuviot. Viimeisenä voit vielä kirjottaa jonkun tervehdyksen (jos voide on lahjaksi jollekin?) tai jotain muuta mieleistä.

Jos muistan oikein ACO valitsee joka viikko 50 henkilöä jotka saavat oman voiteen kotiin lähetetty. Eli tällä kertaa minä oli yksi heistä.

KIITOS ACO!

Jos haluat kokeilla niin linkki löytyy tästä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar