tisdag 9 juli 2013

Please...

Jag har införskaffat mina allra första Please Jeans. Kan med säkerhet säga mina första för att det är sååå sköna och snygga att jag vet att det kommer att bli flere... Tur att jag kan gå med långa byxor på jobbet trots att det är sommar och varmt, för de här kommer att bli storfavoriterna. :o)

Det blev ett par Classic Usual. Mellanblåa, slitna med synliga knappar och sömmar över benen.



Olen hankkinut ensimmäiset  Please farkut itselleni. Voin varmuudella sanoa ensimmäiset koska ne ovat niin mukavat ja hyvännäköiset että tiedän jo että tulen hankkimaan lisää... Onneksi voin käyttää pitkiä housuja töissä vaikka on kesä ja lämmintä koska näistä tuli heti suosikkihousut. ;o)

Malli on Classic Usual, keskisiniset näkyvillä napeilla ja saumoilla.

Happy girl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar