tisdag 10 juli 2012

Tyst och stilla

Det har varit tyst och stilla här på bloggen. Inte vet jag riktigt varför. Kanske för att jag är tillbaka på min "orginalplats" på jobbet och där finns det mycket mera att göra så jag har varit lite mera trött när jag kommer hem? Så har jag inte haft så mycket att berätta heller... Det har löpt på med ett jämt vardagslunk varje dag. Vilket också är väldigt bra, då har ju inget illa hänt. ;o)

Kan ju visa mitt nya e.l.f smink. Här är två ögonskuggspaletter. Den ena heter Natural och går i bruna-guldiga toner. Alla skuggor är skimriga. Riktigt fina tycker jag. Den andra heter Party och går i silver-grå-lila skalan. Även de är alla skimriga. Kankse mera för vintertid och fest (som namet tyder på...)

 


 Sen en Concealer penna med pensel i andra änden. Den har även en pennvässare i korken. Den är riktigt bra faktiskt. Har två stycken, den ena hemma och den andra i smikväskan på jobbet. Jag har nyansen light.



Och så ett läppglans, Pout Perfecter. Det är egentligen meningen att man skall använda detta bara mitt på läppen ovanpå det vanliga läppstiftet/glanset för att få till ett litet extra "plut". Visst kan man ha detta på hela läpparna men det är verkligen glittrigt. Jag gillar både glittret och färgen. Fint att ha bara detta eller på ett stift.

 


Och till sist en nagelbandspenna. Den innehåller vårdande ämnen för torra nagelband och det är tanken att man bara "ritar" på naglebanden när det behövs. Har den i sminkväskan på jobbet...

 

Ja, som ni säkert har märkt redan gillar jag e.l.f. De har bra produkter (de flesta, i alla fall från Studio sidan), priset passar mej (=billigt!) och färgerna är fina. :o)

Nu ska jag jobba vidare så hörs vi senare igen. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar