fredag 20 juli 2012

Dåliga nyheter och ny header

Jag är sur... Min iPhone "postades" igår enligt firman som fixade den. Jag fick koden som jag kan följa upp paketet med och det har inte ens lämnats in ännu. Gissa om man blir frustrerad när man blev lovad den denna vecka... Grrr. Det enda positiva är att dom inte byter ut skärmen utan jag får en helt ny telefon. Sen nån gång...

Jag fixade en ny header. För att få lite omväxling. Svartvit med "dymo-band". Det gillar jag. :o)


Sen är jag också lite pissed off för att jag åt en HEL chokladplatta (85g) som är sötad med stevia. Not a good idea... Nu har jag världens magvrid-kramper... Just snyggt. Så varning för denna:


Den är god men ack så farlig... ;o) Kanske jag skulle dricka lite kaffe på?? Hehe...

HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar