onsdag 25 juli 2012

Superbra budget mascara

Jag har testat en ny budgetmascara, nämligen e.l.f (surprised?) Mineral Infused Mascara från Studio linjen. Kostar 4,50€. Jag betalade hela 2,25€ när dom hade 50% rabatt på allt. 


 Borsten är väldigt liten/smal med silikontaggar. Jag blev förvånad över hur bra den är. Väldigt lätt att måla med, klottar inte alls och separerar fransarna som en kam. Fransarna blir separerade och ser mycket tätare ut. Den håller också förvånansvärt bra. När jag tvättade ansiktet i går med det vanliga medlet fick jag inte bort mascaran. Den kräver alltså en remover. Bra tycker jag för det betyder ju att den inte börjar kladda av lite fukt.


 Här ser man vilka otroliga fransar den ger. Så här långa brukar dom inte se ut att vara...

 

Lite suddiga bilder men håll till godo. :o) (Är inte bra på att fota mina egna ögon så här, kan inte fatta hur vissa får helt superbra bilder.)

 

 

Så ja, jag rekommenderar denna VARMT. Skall ännu testa de andra som finns någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar