måndag 2 juli 2012

Alastaro

 

 

Häftig liten (förkortad) Fiat.
 

 Bevismaterial på att vi var där... :o)

Stor och liten bredvid varandra.


Nån hade parkerat sin cykel bredvid våra. 

Totala kilometrar för oss denna helg blev 500. På lördagen körde vi 200 km och söndagens tur till Alastaro blev ca 300 km till. Inte illa för mej som körde första gången på lördagen för i år. Måste säga att jag är såå nöjd med min motorcykel. Det känns faktiskt att den är byggd åt MEJ. Visst blev jag trött i händerna men det blir man ju när man spänner sej lite. Och det gjorde jag nog i början. Annars är den helt super att köra, börjar verkligen kännas som om att jag "bara kör" utan att fundera så mycket. Det löper. Skönt.

Bra helg. Kan inte säga annat...

Och nu: tillbaka på jobb. Utvilad (?) och glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar