onsdag 30 maj 2012

Showen



De här två bilderna är enda bildbeviset jag har från själva showen igår. Där var nämligen totalt fotoförud. Vilket man ju förstår.

Fotade naturligtvis biljetterna också...


Det var jätteroligt. Egentligen kom det inte så mycket nytt, men nu skall vi komma ihåg att jag har tre av hans böcker och har lästa allihopa. Har sett alla avsnitt av Dogwhisperer säsong 1-4 åtminståne två gånger. Har dem också. Så jag visste ju en hel del redan innan... Men han är så rolig och charmig och smart när det gäller hundar att man blir riktigt stum. Wow alltså!

Jag ville köpa Illusion halsbandet och köade tre gånger efter det. Två första gångerna såldes storlek M slut framför näsan på mej, tredje gången vet jag inte om halsbandet (stl M) eller tiden tog slut före. Men jag blev i alla fall utan. De sålde också hans böcker (på finska), dvd:n, t-skjortor, skärmmössor och muggar. Inget jag var intresserad av.

Men. Kan själv. Fick jag inte halsbandet därifrån så beställer jag det själv. Sagt och gjort. Har nu beställt det från America och det skickas hem till mej. Hah och fnys.

Junior demonstrerar hur det ser ut. Vi valde svart.

Bra kväll. Kan inte säga annat. Vi är nöjda. Hemma var vi först ca 23.30 och en mycket glad hund mötte oss i dörren. Stackaren hade haft en långtråkig dag och kväll. Men vi var ju borta för att han skall få det kanske lite, lite bättre...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar